وعده ای که محقق نشد‼️ (زمین چمن صدیق زهی همچنان منتظر وعده مسولان )
مهر٩٣، شاید هرگز از خاطرات جوانان ورزشکار صدیق زهی و اطراف پاک نخواهد شد. ⚽️ همزمان با مراسم پایانی مسابقات فوتسال یادواره مرحوم دادگر، کلنگ زمین چمن مصنوعی صدیق زهی به زمین زده شد.
سرور وخوشحالی بی امان و وصف نشدنی نسل جوان را فراگرفته بود، گویی تمامی رنج و مشقت، بی عدالتی، زخم و مصدومیت ها، رنج نداشتن توپ و پیراهن و ...همه دردها به فراموشی سپرده شده بود. رویا پردازی بی امانی وجودشان را فراگرفته بود، روزها یکی پس از دیگری سپری شد.

سنگ وسیمان روی هم قرار داده می شدند، تا رویای چندین ساله جوانان بر طرف شود، هر چند نسل گذشته با رشک و حسرت به این سازه نگاه می كردند. وقفه های چند روزه ای هم در موقع ساخت و ساز زمین چمن (زیرساخت) برای جوانان ناخوشایند بود؛ چه برسد به چند ماهه؟
اینک اهالی و دهیاری صدیق زهی تعهدی که درقبال ساخت چمن مصنوعی صدیق زهی داشتند، ادا نموده اند. زیرساخت آن تکمیل شده و منتظر وعده و وعید مسئولان ورزش چابهار هستند.
اداره ای که در طول دو سال سه مسئول را تجربه کرده، همگی تنها در یک جواب مشترک بودند: نداشتن اعتبار وبودجه‼️ آیا این می تواند جوابی برای عملی نکردن وعده شان باشد؟
حال جواب جوان صدیق زهی را چه کسی می دهد؟
تنها زمین بازیش تبدیل به خرابه نیمه ساخته شده و انگیزه ورزش از آن سلب گردیده است.
✅ توسعه امکانات ورزش صدیق زهی در واقع پیشرفت و ترقی ورزش منطقه یک جوان روستای همجوار بیش از جوان صدیق زهی منتظر تحقق وعده و ساخت زمین چمن است و تنها دلیلش هم استفاده از امکانات صدیق زهی می تواند باشد.
💠 بنابراین زمین چمن مصنوعی صدیق زهی تنها متعلق به یک قشر، محله و روستا نیست. همه ی ورزشکاران در آن سهم دارند.
تکمیل این پروژه یعنی پیشرفت و توسعه ورزش منطقه دشتیاری.
✅ امید است چمن مصنوعی صدیق زهی اسیر وعده ها نگردد و کلید حل این مشکل هر چه سریعتر به دست مسولان برسد










